FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
V.A.G. Legends - kultowe jeździdła
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Slow & Low Squad
----------------
Nasze Auta
Slow & Low Squad
Zloty & Spoty
Pogawedki
----------------
OFF Topic
Low Biatch
V.A.G. Legends - kultowe jeździdła
Dzial Techniczny
----------------
Ogolne
Gielda
----------------
Sprzedam
Kupie
Inne
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
marqs
Wysłany: Sob 9:30, 24 Sty 2009
Temat postu:
tu nie chodzi o wygląd tylko o moc
fak ze piekny nie jest ale za to jak to musiałoby latać
Stevwan
Wysłany: Pią 20:31, 23 Sty 2009
Temat postu:
Brzydal
dobrze, że go nie wprowadzili do seryjnej produkcji
Łysy
Wysłany: Czw 23:55, 22 Sty 2009
Temat postu:
szczerze to bryla jest jak mkIV- spojrzcie na blotniki wysokosc wzgledem drzwei itd
PimPek
Wysłany: Śro 22:32, 21 Sty 2009
Temat postu:
jak dla mnie porazka ... jeszcze gowna brakuje na dachu ... wyglad tragedia ... silnior + skrzynia/naped i reszta mechaniki bajka ...
LowBitch
Wysłany: Śro 22:00, 21 Sty 2009
Temat postu:
bjuti
lipek
Wysłany: Śro 16:47, 21 Sty 2009
Temat postu:
zajebisty golfik:)
Guteq
Wysłany: Śro 15:22, 21 Sty 2009
Temat postu:
pikna maszynka
marqs
Wysłany: Śro 10:28, 21 Sty 2009
Temat postu:
szkoda ze nie wszedł do produkcji...Teraz te 3 sztuki mozna tylko oglądać w muzeum VW w Wolfsburgu
Slepy
Wysłany: Wto 18:18, 20 Sty 2009
Temat postu: VW Golf III "A 59" prototyp z roku 1992
Informacje:
Prace nad Golfem A59 rozpoczęły się na początku roku 1992 i ciągnęły się aż do roku 1994 i wtedy też zakończyły się. Powodem była cena jaka musiałby mieć ten pojazd wynosząca 80.000 DM. Pierwotnie samochód ten przeznaczony miał być na rajdy mistrzostw świata. Wyprodukowany został w trzech sztukach.
Dane techniczne:
- 4 cylindrowy silnik z dwoma wałkami rozrządu umieszczonymi w głowicy, pięciokrotnie ułożyskowany wał korbowy, elektroniczny wtrysk i turbosprężarka
- 1.999 cm³ (średnica x skok 86,0 x 86,0 mm)
- maksymalna moc: 202 kW/275 kM przy 6.000 obr/min
- maksymalny moment obrotowy: 367 Nm przy 3.500 obr/min
- skrzynia sześciobiegowa + napęd na 4 koła
- wentylowane tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu
- opony 225/50 ZR 16", felgi 8" x 16"
- rozstaw osi 2.475 mm, długość 4.020 mm, szerokość 1.770 mm, wysokość 1.400 mm, masa własna 1.373 kg
Wyposażenie:
- nadwozie dwudrzwiowe samonośne skorupowe
- alufelgi 8" x 16"
- duże logo VW na tylnej klapie rejestracja przeniesiona została na zderzak
- białe kierunkowskazy z przodu
- duży spoiler przedni
- owiewka nad tylna szybą
- spoilery progowe
- duże wloty powietrza na masce
- skórzana tapicerka
- trójramienna sportowa kierownica skórzana
- zawieszenie obniżone
- zegary cyfrowe firmy BOSCH
Jednym słowem naprawde fajna suka do zapier....
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin