FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Ogolne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Slow & Low Squad
----------------
Nasze Auta
Slow & Low Squad
Zloty & Spoty
Pogawedki
----------------
OFF Topic
Low Biatch
V.A.G. Legends - kultowe jeździdła
Dzial Techniczny
----------------
Ogolne
Gielda
----------------
Sprzedam
Kupie
Inne
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
LowBitch
Wysłany: Sob 9:42, 03 Sty 2009
Temat postu:
włąsnie czytam cały temat na vw golfie ale jest tego 40 stron:P
PimPek
Wysłany: Pią 23:46, 02 Sty 2009
Temat postu:
Klapers na co ty sie porywasz ...
Glowice to tak jak Lyson pisal : walek + sprezyna zaworowa Schrick + to dotrzec jakos i zmienic pierdoliniki gumowe
Doł chyba starczy seria
,ale pierscienia i uklad pierdolniko-panewkowy tez by wypadalo popatrzec ... Wtryski i mapa to chyba oczywsite , ciekawe jak z pompa paliwa
... co najgorsze ... dobrac turbo i kolektor z calym ukladem wypierdowym zrobic , ale nie jak Heniek z TESCO tylko policzyc to troszke
Łysy
Wysłany: Czw 15:28, 01 Sty 2009
Temat postu:
wycisnac pewnie mozna duzo- nie sledze polskiej sceny G60 turbo wiec nie wiem jakie tam ludzie maja moce. mysle ze 200 kucykow jest bez problemu do ogarniecia czy to na kkk04 czy na gt3. najlepszym rozwiazaniem w takim wypadku jest albo kupno przydzwonionego coorrado (tu mamy najwiekszy zwrot za czescie ktore nam zostaja zbedne) albo paska. wyciagnac z auta co potrzebne a reszte allegro.pl
co do DF- nie szukalbym tu zadnych innowacji- caly systen jest prosty jak budowa cepa wystarczy zmienic mapsensor wtrzyskiwacze i pobawic sie cisnieniem na listwie i mysle ze bedzie juz bardzo ciekawie. co do mapsensora to zapodac dostepne w de na 1.5 lub 1.7b(albo zostawic stock wtedy mamy wieksza pewnosc o tloki) wrzucic wtryski od 1.8T AGU (290cm3 przy 3b i 335cm3 przy4b) pobawic sie cisnieiem na listwie, zalozyc zegar afr zeby to jakos skladem mieszanki "wysterowac" (oczywiscie mile widziane strojenie na szerokopasmowce). w samym silniku sprawdzic co boli (panewki,pompa oleju, jakies wycieki) wrzucic gore schricka i finito. mysle ze samo T z jakims kreceniem elektryki (nie mowie o strojeniu) da 2 z przodu
LowBitch
Wysłany: Śro 20:15, 31 Gru 2008
Temat postu:
hehe tak mi przyszło dzisiaj do głowy, co by się dało wycisnąć z takiego motoru:P
AWGAN
Wysłany: Śro 19:29, 31 Gru 2008
Temat postu:
o jezu ty też na to chorujesz to choroba nie wyleczalna która powoduje braki w mózgu i w portfelu
LowBitch
Wysłany: Śro 18:47, 31 Gru 2008
Temat postu: PG + Turbo - może kiedyś???
PG + turbo Pisać kto co wie:P
Tak mi chodzi po głowie żeby doprowadzić parcha do jakiegoś stanu i koniec.
A tymczasem dłubać sobie coś ale tak konkretnie - każda śrubka po kolei każdy drobiazg, wychuchany wylizany itp. i na koniec wrzucić to w budę.
Widząc to co zmajstrował Łysy, tak sobie wydumałem PG + turbo. Jak co i dlaczego. I tutaj ukłon szczególnie do Łysego. Co trzeba zmieniać, z czego szczepić, jakieś koszty może?.
Czym różni się digifant z PG od tego z 2E, PB, PF poza kompem oczywiście.
Jak jeszcze będę miał jakieś konkretne pytania będę dopisywał.
Pozdro.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin