FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
V.A.G. Legends - kultowe jeździdła
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Slow & Low Squad
----------------
Nasze Auta
Slow & Low Squad
Zloty & Spoty
Pogawedki
----------------
OFF Topic
Low Biatch
V.A.G. Legends - kultowe jeździdła
Dzial Techniczny
----------------
Ogolne
Gielda
----------------
Sprzedam
Kupie
Inne
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
LowBitch
Wysłany: Wto 23:06, 30 Gru 2008
Temat postu:
ja si si ja ja
PimPek
Wysłany: Wto 23:00, 30 Gru 2008
Temat postu:
LowBitch napisał:
szkoda że ciężko odczytać te skany
ale gicior info
to ty po angielskiemu fersztejen ??
LowBitch
Wysłany: Wto 22:12, 30 Gru 2008
Temat postu:
szkoda że ciężko odczytać te skany
ale gicior info
loczek
Wysłany: Nie 18:10, 28 Gru 2008
Temat postu: Vw Jetta TwinJet 80" by Vw motorsport
Kiedy we wczesnych latach 80tych Audi Sport i VW Motorsport konkurowały ze sobą aby stworzyć specjalne pojazdy przeznaczone do ograniczonej produkcji (limitowana wersja) oraz wyścigów czy rajdów Audi wygrywało w rajdach oraz cywilnej produkcji.
Pod przewodnictwem Klausa Petera Vw motorsport zaczął eksperymentować z dwoma silnikami z FWD, RWD oraz AWD konfiguracjami.
Pierwszym z takich prototypów była Jetta TwinJet napędzana dwoma 110km/81kw GTI/GLI silnikami jednym z przodu czyli pod maską a drugim w bagażniku!!! Kombinacja ta dała rezultat 220 koni osiąganych przy 6100 obr/min.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin