FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Low Biatch
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Slow & Low Squad
----------------
Nasze Auta
Slow & Low Squad
Zloty & Spoty
Pogawedki
----------------
OFF Topic
Low Biatch
V.A.G. Legends - kultowe jeździdła
Dzial Techniczny
----------------
Ogolne
Gielda
----------------
Sprzedam
Kupie
Inne
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
loczek
Wysłany: Czw 17:27, 15 Sty 2009
Temat postu:
a tutaj high budget mix
Slepy
Wysłany: Wto 12:05, 21 Paź 2008
Temat postu:
Fajowe tylko dosc maly zakres no i cena powala na kolana bo jakies 20 tysia :/
http://www.kw-suspension....roduct_info.pdf
Filmik
http://www.kwsuspensions.de/HLS-Special/video.html
_________________
PimPek
Wysłany: Sob 17:54, 04 Paź 2008
Temat postu:
infi
Wysłany: Śro 18:14, 24 Wrz 2008
Temat postu:
http://www.maxior.pl/film/81875/Lowrider_Special
PimPek
Wysłany: Sob 13:21, 20 Wrz 2008
Temat postu:
W moje rece wpadlo torche materialow o air , m.in takie zdjecie i duzo razeczy o ktorych jeszcze nie wieidzialem
PimPek
Wysłany: Pon 23:26, 05 Maj 2008
Temat postu:
Kiedys tez tak zrobie ...
http://pl.youtube.com/watch?v=sRx9Qf7kboc&feature=related
PimPek
Wysłany: Nie 16:06, 09 Mar 2008
Temat postu: Air Ride & Hydraulics PlayaZ
Lowridery zaczęły się pojawiać się w południowych stanach USA w latach 30' za sprawą meksykańskich emigrantów , którzy zmieniając wygląd samochodu chcieli pokazać swoją latynoską odrębność. Pierwsze lowridery pojawiły się w Los Angeles w 1930 roku. Z czasem zaczęły one zdobywać coraz większą popularność a dla wielu młodych ludzi stały się niejako przedmiotem kultu...
Lowrider
- potocznie zwany "lo-lo", samochód o niskim zawieszeniu posiadający zmodyfikowany system hydrauliczny. Taki układ pozwala na jak najniższe zlokalizowanie podwozia, hydraulika pojazdu umożliwia nawet "skoki" czyli dynamiczne zastosowanie tego właśnie układu, dlatego właśnie lowridery często nazywane są "skaczącymi samochodami"
Film ukazujacy cała kulture Lowridingu i Low Rider'ów ...
http://pl.youtube.com/watch?v=RrO5SLLxQXk&feature=related
http://pl.youtube.com/watch?v=PGkE5g7_jAg&feature=related
____________________________________________________________________________
Kultura latynoska po czesci przyjela sie w innych krajach , takze w Europie ... Lowriding dotknął także Volkswageny ... Najczesciej spotykanym w Europie i USA lowridingiem Volskwagena jest zawieszenie Air Ride , rzadziej hydrauliczne ...
Zawieszenie Air Ride jest to zawieszenie wykorzystujace sprezone powietrze jako czynnik pozwalajacy na regulacje wysokosci zawieszenia samochodu .
McPherson w przypadku Vw golf mk2/mk3 jest dosyc duzy w stosunku do miejsca w karoseri co powoduje ze jest bardzo mało miejsca na poduszke i musi przez jej środek przechodzic amortyzator, a to ma wpływ na ciśnienie robocze instalacji z przodu 7,5 BAR z tyłu okolo 5 BAR, kompresor pompuje 9 BAR w 15 - 20 litrowy zbiornik. Wiekszy zbiornik np 40 l wymaga juz 2 lub nawet trzech kompresorow . Jeden moze by wystarczyl ale za dlugo by ladowal butle do odpowiedniego cisnienia .
Skok zawieszenia z przodu jest ograniczony skokiem amortyzatora i wynosi jakies 100-200 mm z tyłu zas 200 -250 mm
Kompresor elektryczny posiadajacy wydajnosć oscylująca w granicach 100 l/min
Mozna zamontowac włacznik ciśnieniowy aby nie kotrolowac cisnienia w butli , jest ono utrzymywane automatycznie miedzy ciśnieniem roboczym 8-9 BAR wymaganym do prawidlowej pracy . Podczas obniznania zawiesznia dziala zawor lub kierowca patrzac na manomery ustala graniczne obnizenie zawiesznia .
W sklad zawiesznia Air Ride wchodzi m.in:
-
kompresor
-butla
(najoptymalniejsza butla to butla o pojemnosci 18l ,wykonana z aluminium . Butla taka pozwala na dość dluga zabawe a takze kompresor jest w stanie szybko usupelniac upuszczane powietrze z butli . Ciśnienie wewnatrz butli oscyluje miedzy 8-9 BAR do optymalnego dzialania zawieszenia)
butla + kompresor
-
rozdzielnia
(element ktory rozdziela nam powietrze wychodzace z butli na poszczegolne przewody prowadzace do danej poduszki (miecha) )
-
poduszki
(miechy) (to one sa odpowiedzialne za cala zabawe . Poduszki sa napelniane powietrzem w celu podniesienia samochodu oraz spuszczane jest z nich powietrze w celu obnizenia wyokosci zawieszenia samochodu
Przednia kolumna amortyzator + poducha :
tylna kolumna amortyzator + poducha
-Elektrozawory
-przewody
-manometry
-elektryka sterujaca
-amrotyzatory
Oczywiscie sklad zwiesznienia okroiłem do najwieszych elemetnow , bardziej szczegolowo to by ksiazke trzeba bylo napisac .... A teraz pare fotek co potrafi Air Ride ... :
pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin