FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
V.A.G. Legends - kultowe jeździdła
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Slow & Low Squad
----------------
Nasze Auta
Slow & Low Squad
Zloty & Spoty
Pogawedki
----------------
OFF Topic
Low Biatch
V.A.G. Legends - kultowe jeździdła
Dzial Techniczny
----------------
Ogolne
Gielda
----------------
Sprzedam
Kupie
Inne
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
marqs
Wysłany: Czw 19:18, 04 Gru 2008
Temat postu: VW Golf mkI 1982r
VW Golf mkI 1982r
Rok 1982 wniósł wiele zmian do produkcji Golf GTI, wszystko rozpoczęło się w już w lutym kiedy to wprowadzono GTI z pięcioma drzwiami, w sierpniu zmieniono serce samochodu – jego silnik, zrezygnowano z pojemności 1588cm3 na korzyść 1781cm3 – tak więc GTI przeistoczył się w dwie odmiany podstawowej wersji : GTI 1600 i GTI 1800.
Zmianie uległo również wyposażenie, komfort i bezpieczeństwo jazdy, zamontowano kokpit dostępny jedynie bogatszym wersjom, szerszy zderzak inny od GTI z lat siedemdziesiątych
Wyposażenie GTI 1982:
Opony 175/70 SR 13 na felgach 5,5J x 13
Wlew paliwa zamykany kluczykiem
Plastikowe owiewki na nadkolach (tzw. poszerzenia)
Czteroramienna kierownica z wkładką GTI
Sportowe fotele
Głosnik + schowek u dołu przednich drzwi
W zamkach drzwi tylnich zasuwka bezpieczeństwa
Tylnia klapa obklejona czarną folią
Po obu stronach u dołu podwójne czarne listwy (oprócz czarnego koloru nadwozia)
Przedni długi spojler
Czarna tapicerka i wykończenia środka
Środkowa konsola
Zamykany schowek w desce rozdzielczej
Czarny znak VW i symbol GTI na grillu
Zegary VDO w konsoli środkowej
Obrotomierz i elektroniczny zegar czasu
Golf GTI na klapie po prawej stronie
Czarne plastiki na przednich słupkach
Zasadniczym plusem nowego silnika było mniejsze spalanie od poprzednika bo spalał :
6,4L przy 90km/h
8,2L przy 120 km/h
10,3L w cyklu miejskim
(Zeby moj tak palił
)
Natomiast osiągi zmieniły się nie wiele, prędkość maksymalna 183km/h a przyspieszenie od 0 do 100km w 9,2 sek. co oznacza ze o 0,2 sek. gorzej w porównaniu do GTI 1600.
GTI pozostał flagową edycją Golfa.
Ilość wyprodukowanych GTI (76-83) to ponad 460 tys sztuk! Co jest wielkim kolejnym sukcesem! Gdyby nie GTI Golf bylby zwykłym, miejskim samochodem „po zakupy”.
Auta prodkuwane zarówno w europie jak i reszcie świata.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin