FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
V.A.G. Legends - kultowe jeździdła
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Slow & Low Squad
----------------
Nasze Auta
Slow & Low Squad
Zloty & Spoty
Pogawedki
----------------
OFF Topic
Low Biatch
V.A.G. Legends - kultowe jeździdła
Dzial Techniczny
----------------
Ogolne
Gielda
----------------
Sprzedam
Kupie
Inne
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
PimPek
Wysłany: Sob 17:10, 06 Gru 2008
Temat postu:
o Golfie Trophy wczesniej nie slyszalem
marqs
Wysłany: Czw 19:10, 04 Gru 2008
Temat postu: VW Golf mkI GTI 1976 r.
Na początek coś od czego wszystko sie zaczeło - VW Golf mkI GTI 1976 r.
VW Golf GTI produkowany byłjedynie w wersji 3-drzwiowej. Na początku miało powstać jedynie 5000szt.limitowanej wersji usportowionego Golfa ale po premierze na targach we Frankfurcie do końca 1976r wyprodukowano ponad 10000 szt. Razem sprzedano ok 280000szt Golfa mkI GTI.
Wyposażenie
Opony 175/70 R13 na standardowych stalowych felgach 13” (aluminiowe felgi w opcji)
Tylko w tej wersji wąski w całości czarne zderzaki
Grill z dwiema lampami, z czerwoną obwódką i dużymi literami GTI
Pierwsza wersja, która posiadała długie owiewki plastikowe
Podwójne przyklejane pasy po obu stronach u dołu
Spojler przedni tzw. Płetwa
Wszystkie listwy w całości czarne
Wycieraczka i spryskiwacz szyby tylniej
Oznaczenie na klapie Golf GTI
Lusterko kierowcy, (pasażera w opcji)
Obklejana czarną folią tylna klapa
Przednie siedzenia z zagłówkami
Korek wlewu zamykany kluczykiem
Sportowa, trójramienna kierownica z Wilkiem w środku (dotychczas stosowana w sportowych Volkswagenach)
W konsoli środkowej dwa okrągłe zegary VDO ladowania i ciśnienia oleju
Dwa okrągłe wskaźniki w panelu środkowym – prędkościomierz i obrotomierz
Za niewielką dopłatą gałka drążka zmiany biegów w kształcie piłeczki golfowej
Silnik o pojemnośći 1588cm3 czterocylindrowy, ośmiozaworowy osiągał maksymalną prędkość ok. 180 km/h – co na owe czasy było bardzo dużo, przyśpieszenie od 0 do 100km w 9.0 sekund. Wtrysk K-Jetronic.
Podstawowa skrzynia to 4 biegowa, po kilku latach w opcji 5.
Siedzenia w GTI 1600 były kubełkowymi z kratą w środku pod kolor nadwozia.
Kolory lakierów i ich oznaczenia
Nazwa: Marsrot, Numer farby: L31B, Kod VW: G6
Nazwa: Diamantsilber, Nr farby: L97A, Kod VW: Z4
Nazwa: Schwarz, Nr farby: L041, Kod VW: A1
Lakier Marsrot i diamantsilber były dostępne w wersji metalik
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin