FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Nasze Auta
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Slow & Low Squad
----------------
Nasze Auta
Slow & Low Squad
Zloty & Spoty
Pogawedki
----------------
OFF Topic
Low Biatch
V.A.G. Legends - kultowe jeździdła
Dzial Techniczny
----------------
Ogolne
Gielda
----------------
Sprzedam
Kupie
Inne
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Slepy
Wysłany: Sob 18:11, 22 Lis 2008
Temat postu:
wypije wino z moja dz(iweczką)iewczyną TZN mgr:PIMP
marqs
Wysłany: Sob 12:10, 22 Lis 2008
Temat postu:
jak wino to w Biesalu...znalazłem super-apperitif za 14 ziko
wchodzi jak kompot
Polo jest dzikie i to to chodzi
kiedys moj Gulf tez bedzie zaper.... ale to kiedys
PimPek
Wysłany: Pią 23:21, 21 Lis 2008
Temat postu:
Slepy napisał:
A gdzie pifo za namiary
wino chyba ... hahhahaha
Slepy
Wysłany: Pią 18:21, 21 Lis 2008
Temat postu:
A gdzie pifo za namiary
PimPek
Wysłany: Pią 13:10, 21 Lis 2008
Temat postu:
bardzo fajny samochodzik ... mam nadzieje ze dobrze ogarniesz
Lysońiu
ty jeden ty
bożenka
Wysłany: Pią 0:57, 21 Lis 2008
Temat postu:
polo,w ktorym wszystkie ornowskie dziewice sie pierdolo ;]
Guteq
Wysłany: Czw 0:14, 20 Lis 2008
Temat postu:
wiejskie auto jak i właściciel hehehe a ogólnie good machine OSP Ornowo sie nie wstydzi
Łysy
Wysłany: Czw 0:04, 20 Lis 2008
Temat postu: stare Polo z podostródzkiej wsi....
Przyszedl czas na zalozenie tematu o polo z wioski... a wiec krotka historia auta...auto zadobylem w lecie '08. auto ustrzelone dzieki pomocy kolegi z forum zwanego fryzjerem. rzucil cyne czy widzialem polo na allegro... no to lukam patrze i jest- bez szyldow PL jakas strychlina z turbo. byl to czas gdzie intensywnie inwestowalem caly hajc w poprzednie polo a ze $ zawsze malo to zapadla decyzja- biore na czesci rozbiore i zarobie
zebralem ekipe i $ (tu pomogl Janek potocznie zwany waciakiem badz roda). polo zakupilem, napilismy sie po drodze- byla kupa smiechu
tak auto stalo i stalo... az napatoczyl sie zyd na poprzednie polo...jesli zliczyc to za tamte polo wzialem cos ok 8tys. bylem w rozterce ale kierowalem sie banalnymi argumentami...nowe polo bylo praktycznie w oryginalnym stanie- wszystkie listwy platikowe,nakladki,lusterka,wycieraczki itp. fakt bylo troszke zburaczone (i nadal jest) ale o to chodzi zeby odwszawic smiecia:) najwieksza wada auta- blacharka.... nie chodzi tu o to ze gnije- bo pod tym wzgledem jest w stanie idealnym...ale zaprawki, zarysowania itd. ogolnie kondycja lakieru.teraz troche faktow:
rocznik
: 1992
pojemnosc
: 1272 kod silnika PY
hamulce
: niegdys oryginal;teraz przod ATE POWER DISC z klockami asymetrzycznymi ATE (przepasc pomiedzy tarczami- na starych gotowal sie plyn),przewody w oplocie stalowym;tyl bebenki... na nowy sezon kpl hebli z cupry i bardzo prawdopodobne ze calosc zakuta w ABS( przod 280 mm tyl tarcza)
przeniesienie napedu
: manual V biegow, sprzeglo oryginal...wkrotce albo SACHS ZF SRE wzmocniony docsik plus tarcza organiczna lub docisk robiony na zamowienie na bazie starego (odpowiednio zmodyfikowany) i tarcza organiczna... seryjne sprzeglo nie jest w stanie przeniesc tego co produkuja tloki.
zawieszenie
: kit H&R cos okolo 60mm- na nowy sezon cos kolo -100mm albo gewinde fahrwerke za ktore bede musial zaplacic baaardzo slono
design
: raczej seria,zdarta folia z szyb, grill bez oznaczen, koryto z tylu zastapila koncowka remusa; obecnie kola to zestaw zimowy- normalnie nastapila zmiana z blaszanych patelni na brocki 14' 7j przod 8j tyl. co do wnetrza kierowca + pasazer zasiadaja na recaro z mk3 GTI, tyl kanapa polki i inne pierdoly zostaly wyrzucone; zarzucone male dino zeby lapac je prawie cale w objecia dloni...tu plan jest prosty- uczylne kubly plus szelki i polklatka. wnetrze ozdabia APEXI AVCR- kontroler turbo.
osiagi: niegys dobre, pozniej rewelacyjne a teraz nedzne
moge obiecac ze beda na poziomie pro jesli chodzi o ten model i jego mozliwosci.
jesli chodzi o moc...jest ona blizej nieokreslona aczkolwiek w mojej ocenie jest tam porzadne stado koni...i to nieujarzmionych... narazie fotek nie dostaniecie w calosci... bedzie to co sobie grzebie
a wiec zaczynamy...apexi na ktorym widzimy (od gory) cisnienie doladowania, % obciazenie wtryskiwaczy,obroty, %otwarcie ssania... wszystkie wartosci sa wartosciami najwyzszymi podczas pomiaru i nie sa to wartosci w danym momecnie!!:
nowe hamulce:
przewody:
wymiana wahaczy:
jesli chodzi o to jak idzie... nowa poduszka pod skrzynie wytrzymala jeden dzien i rozerwalo ja na pol... filmik:
http://pl.youtube.com/watch?v=dvon8OHWwnI
jesli chodzi o sam licznik- slaby kat i to co widac na liczniku nie ozdwierciedla wogole tego w jakim tempie to leci...niestety taki kat ze raczej odejmuje ale to co powyzej 200km/h juz dobrze widac
jutro wrzuce jeszcze jakies fotki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin