Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LowBitch
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: oLo
|
Wysłany: Śro 18:47, 31 Gru 2008 Temat postu: PG + Turbo - może kiedyś??? |
|
|
PG + turbo Pisać kto co wie:P
Tak mi chodzi po głowie żeby doprowadzić parcha do jakiegoś stanu i koniec.
A tymczasem dłubać sobie coś ale tak konkretnie - każda śrubka po kolei każdy drobiazg, wychuchany wylizany itp. i na koniec wrzucić to w budę.
Widząc to co zmajstrował Łysy, tak sobie wydumałem PG + turbo. Jak co i dlaczego. I tutaj ukłon szczególnie do Łysego. Co trzeba zmieniać, z czego szczepić, jakieś koszty może?.
Czym różni się digifant z PG od tego z 2E, PB, PF poza kompem oczywiście.
Jak jeszcze będę miał jakieś konkretne pytania będę dopisywał.
Pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
AWGAN
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: NOS
|
Wysłany: Śro 19:29, 31 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
o jezu ty też na to chorujesz to choroba nie wyleczalna która powoduje braki w mózgu i w portfelu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
LowBitch
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: oLo
|
Wysłany: Śro 20:15, 31 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
hehe tak mi przyszło dzisiaj do głowy, co by się dało wycisnąć z takiego motoru:P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:28, 01 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
wycisnac pewnie mozna duzo- nie sledze polskiej sceny G60 turbo wiec nie wiem jakie tam ludzie maja moce. mysle ze 200 kucykow jest bez problemu do ogarniecia czy to na kkk04 czy na gt3. najlepszym rozwiazaniem w takim wypadku jest albo kupno przydzwonionego coorrado (tu mamy najwiekszy zwrot za czescie ktore nam zostaja zbedne) albo paska. wyciagnac z auta co potrzebne a reszte allegro.pl
co do DF- nie szukalbym tu zadnych innowacji- caly systen jest prosty jak budowa cepa wystarczy zmienic mapsensor wtrzyskiwacze i pobawic sie cisnieniem na listwie i mysle ze bedzie juz bardzo ciekawie. co do mapsensora to zapodac dostepne w de na 1.5 lub 1.7b(albo zostawic stock wtedy mamy wieksza pewnosc o tloki) wrzucic wtryski od 1.8T AGU (290cm3 przy 3b i 335cm3 przy4b) pobawic sie cisnieiem na listwie, zalozyc zegar afr zeby to jakos skladem mieszanki "wysterowac" (oczywiscie mile widziane strojenie na szerokopasmowce). w samym silniku sprawdzic co boli (panewki,pompa oleju, jakies wycieki) wrzucic gore schricka i finito. mysle ze samo T z jakims kreceniem elektryki (nie mowie o strojeniu) da 2 z przodu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PimPek
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 23:46, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Klapers na co ty sie porywasz ...
Glowice to tak jak Lyson pisal : walek + sprezyna zaworowa Schrick + to dotrzec jakos i zmienic pierdoliniki gumowe
Doł chyba starczy seria ,ale pierscienia i uklad pierdolniko-panewkowy tez by wypadalo popatrzec ... Wtryski i mapa to chyba oczywsite , ciekawe jak z pompa paliwa ... co najgorsze ... dobrac turbo i kolektor z calym ukladem wypierdowym zrobic , ale nie jak Heniek z TESCO tylko policzyc to troszke
Ostatnio zmieniony przez PimPek dnia Pią 23:50, 02 Sty 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
LowBitch
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: oLo
|
Wysłany: Sob 9:42, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
włąsnie czytam cały temat na vw golfie ale jest tego 40 stron:P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|